vineri, 29 mai 2009

Nihil est


Este a 3-a oara cand incerc sa scriu ceva in mai putin de 5 minute si tot nu reusesc, backspace, error...Refuz sa cred ca nu incerc, te acuz ca ma renegi atunci cand imi spun ca nu imi dau silinta ca totul sa fie mai bine.
La dracu! De ce toti oamenii cer sa le fie satisfacute nevoile aici si acum si nu au rabdare ca timpul sa le acorde toate cele necesare? Ptr ca suntem niste incapabili, nu suntem in stare sa luptam ptr nimic, asteptam sa ne pice totul in cap, sa ne trazneasca si sa ne trezim intr-o zi ca: wow! uita-te la mine! sunt cel mai tare!


Sa ies in seara asta, nu am niciun chef; as vrea sa iau o gura de aer, caci caminul asta e ticsit de mirosuri putrede, dar prefer sa stau in vegetare, sa pic in nesimtire si sa ma holbez la tavan.

Astazi, iar l-am vazut pe omul invizibil, mi-a spus ca se duce sa ia o vodka...L-am intrebat mirata ce i s-a intamplat, iar el mi-a raspuns trist ca nu mai suporta,ca nu intelege oamenii. El a venit sa ii studieze, sa vada care, ce si cum, dar ei se pare ca il dezamagesc oarecum. Imi spunea ca si-ar fi dorit sa nu plece de acolo, din tinutul lui, unde concetatenii taramului invizibil nu isi vorbeau si nu isi vedeau dimensiunea faptelor.
I-am urat bauta placuta si drum bun la intoarcerea acasa.Macar el sa ajunga acasa daca eu sunt blocata in cosmarul asta...

0 comentarii: