joi, 10 septembrie 2009

Ramas bun!

Imi simti parfumul? Te-am intrebat cand te cautam pe sub plapuma...mi se parea imens patul in mometul ala, caci nu te gaseam si te-am cautat atat de mult...m-am luptat cu cutele cearsafului, am supravietuit greutatii plapumei si orbitorului moment de inec.
Nu te-am gasit, iti mai ramasese decat mirosul acela pe cearsaf..stiai cat de mult imi place..nici prea dulce , nici prea amar...

-Mananca-mi ochii, digera-i usor apoi scoate-i pe gura si pune-mi-i la loc ca sa pot vedea prin tine!
-Nu pot face asta! Ai innebunit?
-Nu, nu sunt nebuna, vreau doar sa imi arati ceea ce eu nu pot vedea, as vrea sa te fac sa simti ceea ce arborii nu ti-au soptit atunci cand ne-am asezat la umbra lor si ne-am iubit sub ei...As vrea sa te fac sa mirosi lumina si sa te imbat cu tigara...sa te pot ajuta sa vezi frumosul nimicului...
-Da, tu chiar nu mai esti intreaga la minte. Vorbesti tampenii, nu te-am auzit niciodata asa. Te porti de parca lumea nu ar exista, crezi ca simturile sunt un curcubeu de rasarituri...ce dracu e asta?
-Asa e! Ma simt un strain langa tine, nu-mi intelegi limbajul si, sincer, nici eu pe al tau. Cred ca cearsaful e prea mic ptr amandoi, cred ca acel cantec numai canta ptr noi, cred ca samanta sadita de noi a putrezit in pamant...
Ramas bun iubire!

1 comentarii:

blogu lu' nenea iancu spunea...

nu or fi toate cearsafurile facute doar pentru o persoana...dar cert e ca unele se rod atat de mult incat devin neincapatoare pentru doi...sau unii prefera sa lase partea lor de cearsaf celuilalt...sau altii prefera sa se dea jos din pat,sa spuna "nu am chef" si sa plece ...lasand in urma doar cearsaful pe care candva stateau DOI...:)