luni, 14 septembrie 2009

Nebunie de dadaism

1.albastrul ochiilor etica din priviri zambetul strambaturile curiozitatea inocenta sfaturile si saruturile simplitatea faptelor rationalul lui de neinvins iubirea ei sarutul lui pe frunte imbratisarile sufocante
cand se holba la mine si imi spunea din priviri ca ma iubeste cand se matzaia si se rasfata cand dormea cu ochii deschisi cand imi spunea ca ma iubeste si chiar o credea cand imi canta sweet child of mine la chitara si se enerva cand uita o nota cand eram pisoiul ei cand eram scarlet a lui si el my rain cand eram viata ei,nu ne vom desparti niciodata cand ne certam pe numele viitorilor nostri copii

2.reprosurile minciuna faptul ca nu imi spunea niciodata ca sunt frumoasa slabiciunea caracterului faptul ca mereu ma critica egoismul si indecizia complexul de superioritate prea influentabila ca ma indeparta de familia mea ca nu ma intelegea ca nu imi asculta sfaturile ca nu se machia pentru ca nu avea grija de el ca era duala ca era violent
ca era invidioasa si rautacioasa uneori ca uneori ii pasa mai mult de alti decat de mine ca era doar un copil ca uita sa fie inocent ca ma innebuneste si in prezent ca ma face sa il urasc ca ma face sa o uit ca vroia sa se distreze,dar fara mine credea mereu ca el stie ce e mai bine ptr mine

3.sti sa-ti traiesti viata cu toate ca viata nu ti-a dat prea multe stii sa asculti stii sa cunosti oamenii ma faci sa rad atunci cand imi vine sa imi tai venele lupti chiar si cand esti la pamant tu esti puternic, si ambitios, nu te dai batut, desi mai ai nevoie de sprijin esti buna cu cei din jurul tau poti fi si copil si matur cand e cazul poti fi un sprijin poti fi un avant poti fi un pilon pentru o intreaga cladire ai stat cu mine in statie , in soare..deci ai rabdare si esti bun la corason esti o pesimista optimista esti un nebun esti doar un suflet maturizat fortat spui verde in fata ce te deranjeaza

Scris de Scarlet si Nenea Iancu intr-un moment de suspin...

0 comentarii: