sâmbătă, 31 octombrie 2009

Use and abuse


Nu ma mai temeam acum de nimic, incepeam sa simt ca le vazusem, simtisem si auzisem pe toate. Dupa noaptea trecuta in care Ana m-a luat dintr-o data din mijlocul multimii dantuitoare din club. Fara sa imi spuna nimic, decat printr-o mimica a fetei ce sugera un ssshhhh! senzual am urmat-o fara sa pun prea multe intrebari. Desi cand am trecut pe langa virilul ala cu ceafa groasa, care sigur ar fi avut nevoie de un deodorant mai puternic, am simtit ca ceva imi va aduce maine mustrari de constiinta. Si cum o lasasem pe saraca Ioana acasa, spunandu-i ca plec sa imi limpezesc gandurile, caci cearta noastra despre avortul ei ascuns ma lasase fara drept de replica.
Asa ca am plecat absent undeva cu gandul sa ma inec in vodka.
Acum Ana era cea care dadea tonul gandurilor mele,ma tinea de mana strans in timp ce ma conducea catre toaleta. Eram constient ca nu ma duce acolo ca sa isi pudreze nasul, si cu toate astea am urmat-o, nu puteam rezista mirosului ei de levantica, rochitei ei negre ce ii venea pana la genunchi, sanii pofticiosi, rotunzi si plini...hmmm..si acum cand ma gandesc imi zboara mana...
Bineinteles ca am stat la o coada infernala la baie, caci se pareca toti in clipa aia aveau probleme cu vezica.M-am enerevat, am apucat=o de mana si am tarat-o pana la hotelul cel mai apropiat...the rest is history
M-am trezit de dimineata, nici nu vedeam bine, dar aveam o sete ingrozitoare ce se datora betiei de azi noapte.M-am ridicat si am dat peste prezervativul folosit pe care eu in ameteala mea, il lasasem fix langa pat. L-am ridicat cu o oarecare scarba, nu stiu de ce, si l-am aruncat in cosul de gunoi din coltul camerei. Ana inca dormea bagata toata sub plapuma, abia reuseam sa ii vad fruntea.
Vroiam sa plec, dar nu o puteam lasa acolo..ar fi fost simplu, coboram la receptie si plateam cazarea de o noapte, iar ei sa zicem ca i-as fi lasat bani de taxi, dar poate s-ar fi simtit folosita si ma gandeam ca nu ar fi frumos din partea mea, desi daca ma gandesc mai bine nu a fost frumos din partea mea sa o las nici pe Ioana singura dupa ce mi-a spus ca tocmai a facut un avort.....

0 comentarii: