duminică, 25 aprilie 2010

Amintire

Guma Orbit imi aduce mereu aminte de diferite saruturi. Nu vi s-a intamplat niciodata sa asimilati o haina, un zambet, un miros, o textura cu o amintire? Gelul de dus cu ylang ylang ma face sa ma gandesc mereu la mare, la valuri dulci si nisip racoros.
Era iarna, frig si zapada peste tot. Cremuiala de dimineata...mmmm...vara, soare, apa...lumina...toate astea de la aroma cremei..Iubesc momentele in care mi se intampla deja vu -uri imago-aromate.
In curand voi pleca la mare, mi-am schimbat parfumul, crema si tot ce are tenta iluzorie, ptr ca atunci cand va fi frig si ploaie in suflet sa am cat mai multe produse care sa imi aduca aminte de fericire.
E trist ca uneori avem nevoie de un imbold care sa ne reimprospateze memoria cu frenezia fericirii.

Era o anumita cafea la ibric pe care o beam in fiecare dimineata la Stuf cu draga mea prietena A., cateodata ne mai insotea si I. Ce aburi, ce miros, ca doar da: cafeaua si tigara stabilesc relatii interumane, cel putin asa se intampla in universul meu. Ca sa ajungem sa ne cunoastem trebuie sa suferi de vicii, numeroase vicii. Trebuie sa trecem impreuna printr-o mahmureala si printr-o prafuiala de nedescris.

Nu imi mai amintesc bine fata ta, pe atunci era scaldata in sare si nisip. Cred ca nici tu pe a mea, caci a mea nu mai e trecuta de valuri si soare...Si nu mai am niciun parfum care sa imi aduca aminte de tine...

0 comentarii: